MOTOCIKLISTŲ IKONA NUO 1932

ISTORIJA

TAI, KAS PRASIDĖJO 1932, TEBEKURIA TIKRUS MOTOCIKLIZMO POTYRIUS VISOMS VAIRUOTOJŲ KARTOMS. „BULLET“, ESMINIS „ROYAL ENFIELD“ MOTOCIKLAS, KURIS ŠIANDIEN YRA ILGIAUSIAI NAUDOJAMAS MOTOCIKLAS ISTORIJOJE IR JIS VIS DAR YRA GAMINAMAS. UNIKALUS, RANKOMIS DAŽYTAS KURO BAKAS, IŠSKIRTINIS DUSLUS GARSAS IR GYVAS „ROYAL ENFIELD“ PAPRASTO DIZAINO FILOSOFIJOS ĮRODYMAS BEI TVIRTA KONSTRUKCIJA DARO „BULLET“ GYVU PAVELDU ANT DVIEJŲ RATŲ.

IKONIŠKAS DIZAINAS

ATVIRAS VARIKLIS, RANKŲ DARBO DETALĖS, PAGAMINTOS IŠ CHROMO, IR MŪSŲ FIRMINĖS RANKOMIS PIEŠTOS JUOSTOS SUKURIA NEPAKARTOJAMOS IŠVAIZDOS MOTOCIKLĄ.

PRAVAŽUMAS – KELIAUK KUR NORI

LEIS JUMS PATOGIAI SĖDĖTI BET KOKIAME KELYJE, NESVARBU, KUR JŪS KELIAUTUMĖTE. JO IŠSKIRTINIS DUSLUS GARSAS PRISIDEDA PRIE MOTOCIKLO ĮSPŪDINGOS IŠVAIZDOS.

LEGENDINIS PATIKIMUMAS

DEŠIMTMEČIUS PATIKIMAS MOTOCIKLAS, KURIUO GALIMA GABENTI SUNKIUS KROVINIUS DĖL JO PATVARUMO IR VEIKSMINGUMO. NEPRIKLAUSOMAI NUO TO, KĄ NORITE VEŽTI, TIESIOG PRISEKITE IR VAŽIUOKITE.

Spalvos

Galimo spalvos

KAINA

4900€

Specifikacijos

Tipas Vieno cilindro, keturtaktis
Kubatūra 499 cc
Aušinimas Oru aušinamas
Eiga x Diametras 84 x 90 mm
Kompresija 9.5:1
Sukimo Momentas 41.3 N•m / 4000 rpm
Maksimali Galia 20 kW (27.2 hp) / 5250 rpm)
Degimas Elektroninis uždegimas, ECU
Pavaros 5
Kuro Padavimas EFI (Įpurškimas)
Starteris Elektrinis / kojinis

Ilgis x Plotis x Aukštis 2140 x 810 (be veidrodėlių) x 1110 (be veidrodėlių) mm
Ratų Bazė 1380 mm
Prošvaisa 135 mm
Svoris (Pilnai Paruošto t.y. Su Skysčiais ir 90% degalų) 196 kg
Max. Bagažinių Krova 170 kg
Degalų Bako Talpa 13.5 L

Rėmas „Single downtube“
Pakaba Priekis: Teleskopinė, 35 mm šakės, 130 mm eiga;
Galas: Svirtinė šakė, 80 mm eigos,
reguliuojami dujiniai amortizatoriai;
Stabdžiai Priekis: 300 mm diskas, ABS
Galas: 240 mm diskas, ABS
Padangos Priekis: 90/90 – 19;
Galas: 110/80 – 18;

REGISTRUOKIS BANDOMAJAM VAŽIAVIMUI!

IŠBANDYK DABAR

Galerija